VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN EN BEZORGEN

 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het bezorgd?
We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Orders geplaatst voor 10:00 uur, verzenden wij dezelfde dag m.u.v. producten met een langere levertijd.

Heeft je product een langere levertijd dan wordt dit altijd aangegeven op de productpagina. Op zon- en feestdagen verzenden wij geen orders. 

 

Een product is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?
Als een product niet in de webshop staat of op uitverkocht staat, dan is dat product niet op voorraad en daarom niet te bestellen. In veel gevallen is dit product tijdelijk uitverkocht en op een later moment weer beschikbaar.

Heb je vragen over onze voorraad of wil je een seintje ontvangen zodra jouw favoriete product weer op voorraad is? Neem dan contact met ons op.

 

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling boven de € 50,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de € 50,-? Dan zijn de verzendkosten € 5,95.

 

Voor bestellingen vanuit België en Duitsland geldt: wanneer je een bestelling boven de € 60,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de € 60,-? Dan zijn de verzendkosten standaard € 8,95.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd. Wat nu?
In dat geval vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Dit doe je door je ordernummer en een foto van de klacht te mailen naar Info@label6.nl

Let op: het kan voorkomen dat items los van elkaar bezorgd worden omdat wij vanuit meerdere magazijnen werken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een geplaatste bestelling kunnen wij alleen annuleren als deze nog niet is verzonden of doorgezet naar ons magazijn. 

 

 

RETOURNEREN

 

Wat is het retourbeleid?
Na ontvangst van jouw bestelling heb je 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Let op: gepersonaliseerde producten met een naamplaatje kunnen niet geretourneerd worden.

De kosten van de retourzending zijn € 6,50 voor kleine artikelen en € 75,- voor grote artikelen zoals tuintafels en tuinstoelen. Deze kosten zullen naderhand automatisch door ons worden ingehouden op je eindfactuur.


Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

  1. Stuur een e-mail naar Info@label6.nl.
  2. Vermeld je naam of ordernr. en geef aan welk artikel je wil retourneren.
  3. Vermeld de reden van retour (dit is niet verplicht).
  4. Je ontvangt van ons z.s.m. een retourlabel
  5. Verpak je order en plak het retourlabel op de doos
  6. Geef je retour af bij een verzendpunt in de buurt

Tips:

Verpak je product stevig en zorg dat deze niet kan schuiven in de doos.

Wij zorgen er voor dat al onze producten met liefde en zorg worden verpakt en verzonden. Wij verwachten van onze klanten dat zij de producten die zij willen retourneren dan ook weer net zo netjes en goed verpakt naar ons terug sturen.

 

De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden wij aan om de artikelen in de zending goed en strak te verpakken. Indien artikelen niet of beschadigd bij ons aan komen, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten.

 

Retourlabels die je van ons ontvangt worden niet standaard verzekerd. Wil je je pakket verzekeren zodat je retour gedekt is tegen verlies of beschadiging? Neem dan contact met ons op via Info@label6.nl

 

Binnen 7 werkdagen nadat wij jouw retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvang je hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag (min € 6,50 retourkosten voor kleine pakketten en € 75,- voor grote pakketten) zo spoedig mogelijk terugstorten of de factuur annuleren indien je voor achteraf betalen hebt gekozen.

Heb je tijdens de betaling gebruik gemaakt van een giftcard, dan wordt het aankoop bedrag hierop teruggestort.



Kan ik items uit de SALE retourneren?
Ja, ook SALE-items kun je retourneren, onder dezelfde voorwaarden.


Kan ik producten omruilen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.


BETALEN

Hoe zie ik of ik betaald heb?
Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Bij het afronden van je bestelling kun je je kortingscode invullen. De korting wordt vervolgens automatisch verrekend in je winkelmand.

 

 

OVERIGE

 

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker! Deze kan je bestellen in onze webshop onder het kopje “GIFTCARD”.

Na het plaatsen van je order ontvang je je digitale giftcard automatisch in je mailbox.

 

Hebben jullie ook een winkel?

Wij zijn een online webshop en hebben geen fysieke winkel. Wel bieden wij dezelfde hulp en geven wij advies op afstand!

 

Neem contact op